» کسب و کار » آیا لیزر موهای زائد مردان درد دارد؟ + کاهش درد ناشی از لیزر
کسب و کار

آیا لیزر موهای زائد مردان درد دارد؟ + کاهش درد ناشی از لیزر

1403-03-28 00862

لیزر موهای زائد مردان، بهترین روش برای کاهش تراکم موهای زائد در بدن آقایان شود. این روش برای کاهش خطر عفونت به ویژه در ناحیه تناسلی، رعایت بهداشت شخصی و امکان پوشیدن انواع لباس در باشگاه‌های ورزشی مناسب است.

با وجود اینکه ایمنی لیزر موهای زائد برای مردان اثبات شده است؛ اما بسیاری از آقایان به دلیل اینکه نگران درد ناشی از لیزر موهای زائد هستند، برای لیزر موهای زائد اقدام نمی‌کنند. در این مقاله قصد بررسی میزان درد ناشی از لیزر موهای زائد را داریم تا بتوانید با اطلاعات بیشتر برای رفع موهای زائد بدن خود اقدام کنید.

آیا لیزر موهای زائد مردان درد دارد؟

لیزر موهای زائد مردان به عنوان بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد شناخته می‌شود. اگر به بهترین مرکز لیزر موهای زائد مراجعه کنید، نگرانی از بابت عوارض انجام این کار نخواهید داشت. به ویژه اینکه در حال حاضر دستگاه‌های به روز و نوینی روی کار آمده‌اند که لیزر موهای زائد را بدون سوختگی انجام می‌دهند. حتی با وجود اینکه عوارض ناشی از لیزر موهای زائد مردان بسیار محدود هستند، اما باز هم برخی از افراد نگران درد ناشی از لیزر می‌باشند.

لیزر موهای زائد مردان درد شدیدی را به همراه ندارد. فقط ممکن است کمی در ناحیه لیزر احساس سوزش داشته باشید که با وجود دستگاه کولینگ یا خنک کننده، این سوزش نیز برطرف می‌شود. برخی از آقایان درد ناشی از لیزر را به سوزن سوزن شدن پوست توصیف می‌کنند و کاملا آن را قابل تحمل می‌دانند. بنابراین، تمامی آقایان می‌توانند بدون نگرانی لیزر موهای زائد بدن را انجام دهند.

آیا لیزر موهای زائد مردان درد دارد؟

کدام نواحی از بدن آقایان برای لیزر درد دارد؟

میزان ضخامت پوست و مو در نواحی مختلف بدن آقایان متفاوت است. همانطور که خانم‌ها در حین لیزر درد متفاوتی را تجربه می‌کنند، آقایان نیز ممکن است شاهد درد و سوزش در حین لیزر در نواحی خاص بدن باشند. البته قدرت تحمل درد آقایان با هم متفاوت بوده و همین موضوع گزارش‌های آقایان را از درد ناشی از لیزر تغییر داده است.معمولا زیر بغل و ناحیه بیکینی دو ناحیه‌ای هستند که به دلیل وجود عصب‌های متعدد، در هنگام لیزر موهای زائد باعث ایجاد درد می‌شوند. ولی لیزر در نواحی دیگر بدن مانند سینه، دست‌ها و پاها درد زیادی را به همراه ندارد.

دستگاه‌های لیزر موجود در بازار نیز از نظر ایجاد درد متفاوت هستند. دستگاه‌های غیر تماسی لیزر موهای زائد مردان درد کمتر و البته اثربخشی کمتری را نیز به همراه دارند، ولی دستگاه‌های تماسی و بدون ژل می‌توانند باعث اثربخشی بهتر و همچنین درد نسبتا بیشتر شوند. اما به طور کلی، این درد در هر ناحیه از بدن قابل تحمل می‌باشد و جای هیچ نگرانی از بابت آن برای آقایان وجود ندارد.

نحوه کاهش درد ناشی از لیزر موهای آقایان

برای کاهش درد لیزر موهای زائد مردان روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید؛ اما ساده‌ترین و موثرترین روش این است که از پمادهای بی حسی استفاده نمایید. در بازار پمادهای مختلفی که حاوی لیدوکائین هستند وجود دارند که می‌توانند برای بی حس کردن ناحیه‌ای که قصد لیزر کردن آن را دارید، مورد استفاده قرار گیرند. اگرچه استفاده بیش از اندازه از این پمادها مفید نیست، ولی اگر به اندازه از پماد بی حسی استفاده نمایید؛ جای هیچ نگرانی از بابت مصرف آن وجود ندارد.

برای کاهش درد ناشی از لیزر موهای زائد آقایان باید مقدار مناسبی از این پمادها را پس از شستشوی موضع روی آن ناحیه بزنید. نیازی به ماساژ دادن و پخش کردن پماد نیست. همین که یک لایه پماد روی موضع مورد نظر وجود داشته باشد، کافیست. سپس می‌توانید با یک پلاستیک روی موضع را بپوشانید و به کلینیک لیزر بروید. در این صورت بخشی از بدن شما که در هنگام لیزر درد بسیار زیادی دارد، بی حس می‌شود.

کدام نواحی از بدن آقایان برای لیزر درد دارد؟

چه زمانی از بی حسی برای لیزر استفاده کنیم؟

مدت زمان اثربخشی پمادهای بی حسی متفاوت است. اما اکثر آن‌ها پس از گذشت 15 الی 20 دقیقه اثر خود را می‌گذارند. اگر با روش توضیح داده شده از پمادهای بی حسی استفاده کنید، اثربخشی آن‌ها تا یک الی دو ساعت باقی خواهد ماند. با این حال بهتر است که پس از گذشت 30 دقیقه از زدن پماد بی حسی لیزر را انجام دهید. همچنین قبل از لیزر موهای زائد، حتما موضع را با آب شستشو دهید و یا با دستمال پماد بی حسی را به طور کامل پاک نمایید و سپس لیزر را آغاز کنید.

آی گل؛ بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان

بخشی از درد و عوارض ناشی از لیزر موهای زائد آقایان مربوط به عدم مراجعه به کلینیک‌های تخصصی و اپراتورهای باتجربه است. aygolclinic یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی است که امکان انجام لیزر موهای زائد آقایان را با عوارض محدود فراهم کرده است. در صورت نیاز به کاهش درد و انجام لیزر با بهترین بازدهی و اثربخشی، می‌توانید با کلینیک زیبایی آی گل در ارتباط باشید و لیزر موهای زائد را در این مرکز انجام دهید.

هاوین مگ هیچ مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات و اعتبار سایت و یا اشخاص معرفی شده ندارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
هاوین مگ

هاوین مگ

جدیدترین اخبار حوزه های متنوع تکنولوژی: موبایل، تبلت، لپ تاپ، رباتیک، سخت افزار، شبکه، گجت، امنیت، نجوم و فضانوردی، سیستم های عامل، اپلیکیشن، بازی، خودرو، لوازم خانگی، معماری، عکاسی ، آینده و …

دیدگاهتان را بنویسید

×
ورود / عضویت