» کسب و کار » جراحی بینی رایگان! شایعه یا واقعیت؟
عمل بینی در تهران
کسب و کار

جراحی بینی رایگان! شایعه یا واقعیت؟

1403-03-26 00888

شاید در برخی سایت‌ها یا پیج‌های اینستاگرام برخی از پزشکان، با این عبارت برخورد کرده باشید اما باور کردن این موضوع سخت و حتی غیرممکن است. با توجه به افزایش روزافزون قیمت‌های کالاها یا تجهیزات پزشکی و هزینه حق الزحمه جراحان زیبایی، امکان جراحی بینی رایگان تا حد زیادی غیرقابل باور است. می‌توان گفت چنین شرایطی وجود ندارد و هیچ یک از جراحان زیبایی، خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار بیماران و متقاضیان قرار نمی‌دهند. بنابراین عمل بینی رایگان تنها یک شایعه است که البته برخی از پزشکان به دلیل قرعه‌کشی‌هایی که در پیج اینستاگرام خود انجام می‌دهند، ممکن است بینی بیماری را برحسب شانس و اقبال به طور رایگان یا با قیمت ارزان‌تری جراحی کنند. این روش در واقع یکی از روش‌های تبلیغاتی برای توسعه کسب و کار جراح مورد نظر است تا بیماران بیشتری را به مطب خود دعوت کند.

عمل بینی در تهران

چطور یک جراحی بینی خوب را تجربه کنیم؟

برای اینکه یک عمل بینی خوب را تجربه کنید باید چندین فاکتور اصلی را داشته باشید. همچنین قبل از اینکه برای عمل بینی دست به کار شوید، سعی کنید اطلاعات کافی در مورد این نوع جراحی به دست آورید و بهترین روش‌ها یا تکنیک‌ها را بشناسید. اصلی‌ترین فاکتورها برای تجربه یک جراحی بینی خوب عبارت هستند از:

  • از جراحی بینی نترسید و سعی کنید استرس را از خود دور کنید
  • در انتخاب متخصص جراح بینی دقت زیادی به خرج دهید و حسابی جستجو کنید
  • قبل از تصمیم نهایی برای انجام جراحی بینی، تمام سوالات و نگرانی‌های خود را به طور دقیق و کامل با متخصص در میان بگذارید.
  • در جلسات قبل از جراحی بینی به طور منظم شرکت کنید.
  • به پزشک منتخب خود اعتماد داشته باشید.
  • مراقبت‌های بعد از عمل بینی را جدی بگیرید.

از میان تمام فاکتورهایی که در بالا ذکر شد، 2 مورد از آنها نسبت به سایر موارد از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار هستند. اولین مورد مهم مربوط به انتخاب یک متخصص جراح است، اگر متخصصی را انتخاب کنید که خیلی سابقه درخشانی نداشته باشید، بدون شک با دردسر روبرو می‌شوید و از نتیجه جراحی خود راضی نخواهید بود.

دوم امر مهم نیست توجه داشته به مراقبت‌های بعد از جراحی بینی است. اگر براساس دستور العمل‌ها پیش نروید و از توصیه‌های متخصص خود پیروی نکنید، بدون شک نتیجه جراحی بینی شما با مدل دلخواهتان متفاوت است و مسئولیت این مسئله تنها برعهده شما خواهد بود.

چطور بهترین جراح بینی را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک جراح بینی حرفه‌ای کافی است در فضای مجازی و به صورت آنلاین کمی جستجو انجام دهید. در ادامه براساس مدارک و گواهینامه‌های پزشکان منتخب خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ضمن توجه کردن به نظرات سایر بیماران نیز خالی از لطف نخواهد بود؛ زیرا بیماران قبلی نیز رضایت یا عدم رضایت خود را در سایت‌های مختلفی اعلام می‌کنند.

بررسی نمونه کارهای قبلی جراح نیز در انتخاب شما موثر خواهد بود. برای دسترسی به نمونه کارهای یک متخصص حرفه‌ای بهتر است به سایت اختصاصی او سر بزنید. به طور کلی متخصصانی که سایت اختصاصی طراحی کرده‌اند و نمونه کارهای خود را در آن ارائه می‌دهند، نسبت به سایر پزشکان اعتبار بیشتری دارند و قابل اعتماد هستند.

جراحی بینی

بهترین جراح بینی با قیمت مناسب

برای انتخاب یک جراح بینی چه معیارهایی در نظر دارید یا به عبارت دیگر چگونه بهترین و مناسب‌ترین جراح بینی را انتخاب می‌کنید؟ برای انتخاب یک جراح متخصص باید به نکات و توصیه‌های زیادی توجه داشته باشید و براساس این معیارها پیش روید یا تصمیم بگیرید.

به طور معمول پزشکانی که دارای بورد اختصاصی و عضو انجمن هستند از تجربه، تبحر و مهارت بیشتری برخوردار خواهند بود. بنابراین این متخصصان انتخاب مناسبی برای جراحی بینی شما محسوب می‌شوند اما هر چه تخصص یک پزشک جراح افزایش یابد، بدون شک دستمزد او نیز بیشتر می‌شود.

در صورتی که به دنبال پزشکی هستید که با قیمت مناسب و مقرون به صرفه بینی شما را جراحی کند باید به لیست متخصصانی سر بزنید که استانداردهای یک جراح حرفه‌ای را دارند اما با قیمت‌های مناسب‌ترین می‌توانند جراحی بینی را برای شما انجام دهند.

متخصصان و جراحان حرفه‌ای به دلیل زحماتی که در دانشگاه موقع تحصیل تحمل می‌کنند و به دلیل کسب سابقه و تجربه بالای خود، نمی‌توانند به صورت رایگان یا با قیمت خیلی کم بینی بیماران را عمل کنند. به طور کلی برخی از متخصصان قیمت مناسبی دارند اما هیچ یک از آنها حاضر نیست به صورت رایگان جراحی بینی انجام دهد.

جراحی بینی را با ما تجربه کنید

دکتر بهروز جلالی یکی از متخصصانی است که در سایت رسمی خود اطلاعات دقیقی در مورد انواع جراحی بینی ارائه داده تا شما بدون دردسر و به راحتی پاسخ پرسش‌های خود را پیدا کنید. این پزشک حرفه‌ای دارای مطبی مجهز و تیم متخصصی است که بهترین مشاوره قبل از جراحی بینی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا با اطلاعات کافی برای عمل بینی خود آماده شوید.

منبع: https://drbehrouzjalali.com

هاوین مگ هیچ مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات و اعتبار سایت و یا اشخاص معرفی شده ندارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
هاوین مگ

هاوین مگ

جدیدترین اخبار حوزه های متنوع تکنولوژی: موبایل، تبلت، لپ تاپ، رباتیک، سخت افزار، شبکه، گجت، امنیت، نجوم و فضانوردی، سیستم های عامل، اپلیکیشن، بازی، خودرو، لوازم خانگی، معماری، عکاسی ، آینده و …

دیدگاهتان را بنویسید

×
ورود / عضویت