» کسب و کار » جراحی بینی مردانه: تغییری در چهره، تحولی در زندگی‌ و اعتماد بنفس تان!
جراحی بینی گوشتی تهران
کسب و کار

جراحی بینی مردانه: تغییری در چهره، تحولی در زندگی‌ و اعتماد بنفس تان!

1403-04-30 00451

 مردان نیز دل دارند و می‌توانند به زیبایی خود اهمیت دهند یا در راستای زیبایی بهتر و بیشتر چهره خود اقداماتی انجام دهند. شاید در گذشته‌های دور مردان حق نداشتند در جهت زیباسازی چهره‌ خود اقداماتی را تجربه کنند؛ زیرا مورد تمسخر دیگران قرار می‌گرفتند اما در حال حاضر خوشبختانه شرایط تغییر کرده و مردان نیز می‌توانند از شر بینی‌های کوفته، قوزدار، منحرف و کج خود خلاص شوند. البته عمل بینی مردانه با زنانه فرق دارد و با توجه به پوست، نوع، ساختار و سایر مسائل بینی، مردان باید بهترین روش جراحی را متناسب با سایر اجزای صورت خود انتخاب کنند. انتخاب بهترین جراح نیز اهمیت ویژه ای دارد اگر شما در جستجوی یک مرکز تخصصی جراحی بینی گوشتی در تهران هستید، میتوانید لیست جراحان را در اینترنت جستجو کنید. مردانی که بینی گوشتی دارند نباید به فکر جراحی بینی فانتزی و حتی نیمه فانتزی باشند؛ زیرا این جراحی‌ها خیلی با صورت‌های مردانه متناسب نخواهند بود. شما به عنوان یک مرد متقاضی جراحی، کدام روش بینی را ترجیح می‌دهید؟

جراحی بینی گوشتی تهران

مردانی که بینی گوشتی دارند، چه عملی انجام دهند؟

با توجه به اینکه بینی مردان در حالت طبیعی از بینی زنان بزرگ‌تر و کلفت‌تر است، جراحی بینی که برای آنها در نظر گرفته می‌شود، به طور حتم با عمل بینی زنان متفاوت خواهد بود. در واقع متخصص براساس فرم طبیعی بینی فرد متقاضی بهترین تکنیک را در نظر می‌گیرد و آن را به مرحله اجرا درمی‌آورد.

در صورتی که شما نیز به جراحی بینی تمایل دارید، توصیه می‌کنیم به سراغ متخصصی بروید که بتواند بهترین تکنیک جراحی بینی را متناسب با فرم بینی مردانه به شما پیشنهاد کند. در ضمن نباید بینی خود را خیلی کوچک کنید. بینی‌های خیلی جمع و ریز برای صورت مردان گزینه مناسبی نخواهند بود.

برای مردانی که بینی گوشتی دارند، بهترین تکنیک، جراحی طبیعی است؛ زیرا در این روش قوس بینی مردان صاف می‌شود و از نیم‌رخ ظاهری خوبی خواهد داشت. همچنین غضروف و پوست ضخیم بینی گوشتی آنها تغییر می‌کند اما نوک بینی آنها خیلی تیز نمی‌شود یا سربالا نخواهد بود.

مردان در چه سنی برای عمل بینی اقدام کنند؟

انتخاب سن مناسب برای جراحی بینی، به عواملی همانند جنسیت یا نوع بینی بستگی ندارد. بلکه فرد متقاضی زمانی می‌تواند برای جراحی بینی خود اقدام کند که بینی او به اندازه کافی رشد کرده باشد. در واقع بعد از توقف رشد بینی مردان می‌توانند برای جراحی دماغ خود دست به کار شوند.

فراموش نکنید در سن بلوغ نباید بینی را عمل کرد؛ زیرا هنوز این قسمت از صورت با تغییرات زیادی همراه است که غیر قابل پیش‌بینی هستند. به طور کلی بهترین سن برای مردان بعد از سن بلوغ و پس از توقف کامل رشد بینی است.

بیشتر مردان و پسران می‌توانند بعد از 17 سالگی خود برای عمل بینی اقدام کنند. فراموش نکنید سن بلوغ در همه افراد یکسان نیست و در هر یک از مردان با تغییراتی همراه است، بنابراین مردان تا اتمام سن بلوغ خود نباید برای جراحی بینی گوشتی‌شان دست به کار شوند.

آیا هزینه عمل بینی گوشتی مردان از سایر جراحی‌ها بیشتر است؟

متاسفانه به دلیل تغییرات و نوسانات دائمی که در حال رخ دادن هستند، نمی‌توان رقم و عدد دقیقی برای جراحی بینی گوشتی مردان ذکر کرد اما می‌توان گفت اصلی‌ترین فاکتوری که بر روی هزینه‌ها تاثیرگذار است، میزان پیچیدگی جراحی بینی مردان خواهد بود.

هر چه جراحی بینی گوشتی شما سخت‌تر باشد، بدون شک هزینه عمل جراحی و حق الزحمه جراح نیز بیشتر خواهد بود. متخصصان با توجه به تجربه و مهارت خود هزینه‌ای را برای جراحی بینی گوشتی مردان در نظر می‌گیرند که این هزینه‌ها به نوع بینی شما نیز بستگی دارند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

آیا جراحی بینی گوشتی در مردان و زنان فرق دارد؟

از آنجایی که آناتومی صورت زنان و مردان با هم یکسان نیست، بدون شک جراحی زیبایی بینی گوشتی آنها نیز با هم متفاوت است. در حالت عادی بینی همه مردان نسبت به بینی‌ زنان سایز بزرگی دارد. در ضمن بینی مردان در مقایسه با بینی زنان از استخوان‌های قوی‌تر، غضروف‌های پهن‌تر و پوست کلفت‌تری تشکیل شده است.

در نتیجه نمی‌توان انتظار داشت که بینی مردان بعد از جراحی به ظرافت و ریزی بینی زنان مشاهده شود. روند جراحی بینی گوشتی در مردان و زنان فرق دارد و علاوه بر روند جراحی، متاسفانه دوره نقاهت آنها نیز طولانی‌تر خواهد بود؛ زیرا کبودی‌های بینی مردان برای مدت طولانی باقی می‌مانند.

بهترین جراح بینی مردانه

اگر دوست دارید بینی مردانه و گوشتی خود را به شکلی جراحی کنید که به فرم طبیعی بینی شما نزدیک باشد اما تغییرات جزئی در آن اعمال شود، بهتر است از دکتر شفیعی متخصص گوش، حلق و بینی کمک بگیرید. این متخصص در سایت اختصاصی خود به تمام سوالات شما پاسخ داده و سعی کرده بهترین روش‌های جراحی بینی گوشتی مردانه را ارائه دهد تا رضایت مشتریان را جلب کند.

منبع: https://dralishafiee.com/

 

هاوین مگ هیچ مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات و اعتبار سایت و یا اشخاص معرفی شده ندارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00
هاوین مگ

هاوین مگ

جدیدترین اخبار حوزه های متنوع تکنولوژی: موبایل، تبلت، لپ تاپ، رباتیک، سخت افزار، شبکه، گجت، امنیت، نجوم و فضانوردی، سیستم های عامل، اپلیکیشن، بازی، خودرو، لوازم خانگی، معماری، عکاسی ، آینده و …

دیدگاهتان را بنویسید

×
ورود / عضویت