» تکنولوژی » عیدی همراه اول برای نوروز ۱۴۰۳ با سبدی از محصولات دیجیتال
عیدی همراه اول برای نوروز ۱۴۰۳ با سبدی از محصولات دیجیتال
تکنولوژی

عیدی همراه اول برای نوروز ۱۴۰۳ با سبدی از محصولات دیجیتال

1403-04-29 001,249

همراه اول همانند سال‌های گذشته برای نوروز ۱۴۰۳ نیز پویش «عیدی اول» را با هدیه‌های متنوع در نظر گرفته است. «عیدی اول» مواردی مانند بسته‌های اعتبار، مکالمه و اینترنت و هچنین کد تخفیف و اعتبار سرویس‌های دیجیتال را شامل می‌شود.

روش دریافت عیدی همراه اول

تمام مشترکین همراه اول برای دریافت عیدی از این اپراتور با به‌روزرسانی اپلیکیشن «همراه من» می‌توانند وارد بخش «طرح‌های تشویقی» شده و گزینه «عیدی ۱۴۰۳» را انتخاب کنند. در این بخش دو گردونه برای «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» وجود دارد که با گرداندن آنها می‌توانید عیدی بگیرید.

محتویات عیدی «بسته و اعتبار» شامل «اعتبار مکالمه داخل شبکه ۱۰، ۲۰، ۵۰ یا ۱۰۰ هزار تومانی»، «بسته‌های یک ساعته، دو ساعته و دو روز مکالمه نامحدود داخل شبکه» و «بسته‌های یک گیگابایت، دو گیگابایت و دو روز اینترنت نامحدود» می‌شود. البته توجه داشته باشید که مهلت استفاده از این موارد فقط ۲ روز خواهد بود.

محتویات بسته عیدی «خدمات زندگی دیجیتال» که کدهای تخفیف و اعتبار سرویس‌های دیجیتال را به شما هدیه می‌دهد، شامل سرویس‌های دیجیتال ابر همراهی، آکادمی همراه، خانومی، دیجی‌کالا، پینکت، آی‌بیمه، نت‌باکس، اکالا، فیدیبو و فروشگاه اینترنتی همراه اول می‌شود.

بازه زمانی عیدی همراه اول

طرح «عیدی اول» همراه اول برای نوروز ۱۴۰۳ از ۱ فروردین تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برقرار است. برای دریافت عیدی باید سیم‌کارت همراه اول شما فعال باشد و اپلیکیشن «همراه من» را به آخرین نسخه به‌روز کنید.

منبع

هاوین مگ

به این نوشته امتیاز بدهید!

هاوین مگ

هاوین مگ

جدیدترین اخبار حوزه های متنوع تکنولوژی: موبایل، تبلت، لپ تاپ، رباتیک، سخت افزار، شبکه، گجت، امنیت، نجوم و فضانوردی، سیستم های عامل، اپلیکیشن، بازی، خودرو، لوازم خانگی، معماری، عکاسی ، آینده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
ورود / عضویت