» کسب و کار » میز تی وی هایی که می توان کنسول بازی را در آن جای داد
میز تی وی
کسب و کار

میز تی وی هایی که می توان کنسول بازی را در آن جای داد

1403-01-22 002,072

اگر اهل بازی‌های ویدئویی مانند PS5 باشید، احتمالا برای جاگیری آن در کنار میز تلویزیون با مشکل مواجه شده‌اید؛ در این صورت بهتر است میزی انتخاب کنید که مکان مناسبی را برای قراردادن کنسول بازی داشته باشد. در ادامه‌ این مقاله میزهای مناسب برای جاگیری کنسول بازی را از هیلدا چوب معرفی می‌کنیم. اگر این مورد مسئله‌ای بود که ذهنتان را به خود درگیر کرده بود، با ما همراه باشید.

میز تلویزیون مدل JT081

این مدل میز تلویزیون لاکچری و زیبا و میز ال ‌سی ‌دی، یک کار شرکتی است. سبک مدل JT081 را می‌توان نیمه مدرن دانست. اگر خانه‌ شما سبکی مینیمال و نیمه مدرن دارد، این مدل میز برای خانه‌ شما بسیار مناسب است. مدل JT081 را از ام‌دی‌اف با روکش ساخته‌اند، پایه‌های آن چوبی هستند، رنگ آن پلی‌استر درجه یک است، نکته‌ مهم در این مدل میز این است که می‌توانید رنگ را به انتخاب خود تغییر دهید. فضاهای این میز تلویزیون شامل سه کشو، یک کمد و یک فضای باز مناسب برای قراردادن کنسول بازی است. این میز به‌دلیل ترکیب رنگی خنثی که دارد، در اغلب فضاهای با انواع تم رنگی قابل استفاده است.

ابعاد میز مدل JT081 عبارت‌اند از:

  • طول ۱۶۰ سانتی‌متر؛ طول این میز، آن را برای تلویزیون‌های تا 60 اینچ مناسب می‌کند.

  • ارتفاع ۵۵ سانتی‌متر

  • عمق ۴۰ سانتی‌متر

میز تی ‌وی چوبی مدل JT080

جنس بدنه‌ مدل JT080 ام‌دی‌اف همراه با روکش چوب است. پایه‌های آن نیز چوبی هستند. طراحی این سبک میز ساده است و برای ساخت آن از ام‌دی‌اف مرغوب استفاده کرده‌اند. این سبک میز را می‌توانید برای هر خانه و با دکوراسیون‌های متفاوتی استفاده کنید. دلیل این امر این است که کاملا با هر سبکی وفق پیدا می‌کند. فضاهای میز شامل دو عدد کمد است که حصیر بامبو دارند و یک فضای خالی دیگر. به‌دلیل استفاده از حصیر بامبو، این میز برای همه نوع سلیقه‌ای مناسب می‌شود. از این فضاهای میز می‌توانید برای جای‌گذاری کنسول استفاده کنید. رنگ میز هم پلی‌استر درجه یک است.

ابعاد میز عبارت‌اند از:

  • طول ۱۶۰ سانتی‌متر

  • ارتفاع ۵۵ سانتی‌متر

  • عمق ۴۰ سانتی‌متر

میز تلویزیون مدل JT006

مدل JT006 یک میز با ظاهری بسیار شیک است. اگر می‌خواهید خانه‌تان را با سبک نئوکلاسیک یا نیمه مدرن دیزاین کنید، این مدل میز تی‌ وی چوبی مخصوص شماست. جنس بدنه‌ مدل JT006 ام‌دی‌اف درجه یک است. پایه‌های آن چوب و رنگ آن از پلی‌استر تهیه شده است. بدنه‌ میز رنگ سفید دارد و صفحه‌ آن به رنگ چوب است. از فضاهای مدل JT006 دو کمد، یک کشو و دو فضای خالی است. این فضاها میز را برای قراردادن کنسول بازی مناسب می‌کند.

ابعاد میز تلویزیون مدل JT006 عبارت‌اند از:

  • طول 160 سانتی‌متر

  • عمق 35 سانتی‌متر

  • ارتفاع 50 سانتی‌متر

میز تلویزیون مدل JT064

جنس بدنه‌ مدل JT064 ملامینه و پایه‌های آن چوبی است. میز تلویزیون JT064 یک میز زیبا با فضاهای جانبی زیاد و مناسب برای جاگذاری انواع لوازم است. فضاهای این مدل دو عدد کمد، یک کشو و یک فضای خالی مناسب برای کنسول بازی و گیرنده‌های دیجیتال را دارد. رنگ سفید و طراحی مینیمال آن، این سبک میز را برای دکوراسیون مینیمال بسیار مناسب می‌کند. بااین‌حال در یک فضای مدرن هم بسیار خوب جا می‌گیرد. همراه این میز یک عدد شلف دیواری به جهت جاگیری بهتر لوازمتان هم قرار دارد.

ابعاد میز تلویزیون مدل JT064 عبارت‌اند از:

  • طول آن 160 سانتی‌متر

  • عمق 35 سانتی‌متر

  • ارتفاع 50 سانتی‌متر

میز تی‌ وی مدل JT001

جنس بدنه‌ میز JT001 از ملامینه درجه یک تهیه شده است؛ اما کشوهای آن از جنس ام‌دی‌اف هستند. میز تلویزیون JT001 بسیار مناسب برای انواع دکوراسیون است. در فضایی مدرن، کلاسیک و دیگر فضاها به‌خوبی با دکوراسیون وفق پیدا می‌کند. اگر به رنگ آبی هم علاقه‌مندید، این میز بسیار مناسب برای شماست. این میز شامل دو کشو و چهار فضای داخلی است. شلف دیواری میز JT001 هم می‌تواند فضای بیشتری را برای وسایلتان ایجاد کند.

ابعاد میز تلویزیون JT001 عبارت‌اند از:

  • طول 160 سانتی‌متر

  • عمق 35 سانتی‌متر

  • ارتفاع 50 سانتی‌متر

میز تلویزیون مدل JT063

میز JT063 بسیار مناسب برای دکوراسیون کلاسیک است. جنس بدنه‌ آن ام‌دی‌اف درجه یک و جنس پایه‌ها از چوب است. مهم‌ترین ویژگی و البته مزیت این میز روش ضدخش آن است. بدنه‌ این میز رنگ پلی‌استر درجه یک دارد. این میز از 4 فضای خالی برای گذاشتن دکوری و دو کشو تشکیل شده است.

ابعاد میز تلویزیون JT063 عبارت‌اند از:

  • طول 160 سانتی‌متر

  • عمق 35 سانتی‌متر

  • ارتفاع 50 سانتی‌متر

 هیلدا چوب

هیلدا چوب به‌عنوان یک فروشگاه بزرگ، محصولات چوبی دارای انواع کالاهای چوبی ازجمله میز تلویزیون لاکچری و زیبا و میز LCD ، سرویس خواب، مبل، مصنوعات چوبی، تشک و … است. در این فروشگاه می توانید انواع و اقسام کالاهای چوبی را با نازل‌ترین قیمت خریداری کنید.

اگر به‌دنبال کالاهای سفارشی و خاصی متناسب با سلیقه‌ خود هستید، فروشگاه هیلدا چوب هر طرح و رنگی که مدنظرتان باشد در سریع‌ترین زمان‌ممکن آماده و به شما تقدیم می‌کند. هیلداچوب چندین سال سابقه در فروش محصولات چوبی به‌صورت حضوری و اینترنتی داشته است. پس از این سال‌ها سابقه نیز توانسته گامی در پیشرفت این صنعت بردارد. متریال به‌کاررفته در محصولات این برند، از بهترین و باکیفیت‌ترین چوب‌ها تهیه می‌شود. مهم‌ترین مزیت در این فروشگاه، ضمانت کالاهایی است که خرید می‌کنید. این ضمانت باعث شده است تا هیلداچوب نامی آشنا در صنعت محصولات چوبی داشته باشد.

هیلداچوب دو گالری در مشهد دارد که این فروشگاه بزرگ دارای انواع سرویس‌های چوبی، میزتحریر، میز ال ‌سی ‌دی است. این فروشگاه تمامی محصولات خود را از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب ایران ارسال می‌کند. بسته‌بندی محصولات، بسیار شکیل و کامل درب منزل مشتریان تحویل داده می‌شود. تمامی محصولات در فروشگاه هیلدا، 2 سال ضمانت دارند.

گاهی افراد به علت گران‌بودن وسایل چوبی از جمله میز LCD و میز ال ‌ای ‌دی، به‌دنبال خرید اقساطی می‌گردند؛ به‌همین‌منظور فروشگاه چوب و میز ال ‌ای ‌دی هیلدا تلاش کرده است تا تمامی محصولات چوبی به‌صورت اقساطی به مشتریان تحویل داده شود.

جمع‌بندی

برای مشاهده‌ انواع مناسب میزهای ال‌سی‌دی و میزهای تی‌وی چوبی که مناسب برای جاگیری کنسول بازی هستند، می‌توانید به سایت فروشگاه چوب هیلدا مراجعه کنید. در صورت حضور در مشهد می‌توانید از امکان خرید حضوری در شعب این فروشگاه واقع در خیابان دانش‌آموز بهره‌مند شوید.

هاوین مگ هیچ مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات و اعتبار سایت و یا اشخاص معرفی شده ندارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

هاوین مگ

هاوین مگ

جدیدترین اخبار حوزه های متنوع تکنولوژی: موبایل، تبلت، لپ تاپ، رباتیک، سخت افزار، شبکه، گجت، امنیت، نجوم و فضانوردی، سیستم های عامل، اپلیکیشن، بازی، خودرو، لوازم خانگی، معماری، عکاسی ، آینده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
ورود / عضویت